Apple Vision Pro’nun Uluslararası Satış Stratejisi Sızdı
Wall Street News’in haberine göre Apple’ın yakın gelecekte Vision Pro karma gerçeklik kulaklığını uluslararası pazarlarda sunması bekleniyor. Vision Pro’nun kayıt sürecinin neredeyse tamamlandığına dair işaretler var ve bu da cihazın yakında diğer ülkelerde de satışa sunulacağını gösteriyor.
Başlığın adı konusunda belirsizlik var. Apple’ın unvanı yeniden adlandırıp değiştirmeyeceği veya şu anda “Vision Pro” markasının sahibi olan Huawei ile bir anlaşmaya varıp varmayacağı belirsizliğini koruyor. Eğer bir anlaşmaya varılamazsa, Bloomberg’den Mark Gurman’ın daha önce bildirdiği gibi Apple’ın kendi Reality markasını kullanma ihtimali var. Gurman, Apple’ın potansiyel olarak xrOS işletim sistemi Reality Pro veya Reality One’ı kullanan cihazlara isim verebileceğini belirtiyor.
Vision Pro Odaklı Ülkeler ve Beklenen Satış Hedefleri
2024 yılında, oyunun ülkeler arası genişlemesinde Apple’ın odak noktasının Kanada ve Birleşik Krallık olacağı tahmin ediliyor. Kanada ve Birleşik Krallık’ta İngilizcenin yaygın olarak konuşulması, bu ülkelerde Apple’ın Vision Pro tanıtımının daha kolay olacağı anlamına geliyor. Ayrıca Kanada için başlığın Fransızca versiyonunun da düşünülebileceği belirtiliyor.
Rapor, Vision Pro’nun ilk olarak Fransa ve Almanya gibi ülkelerde, ardından Hong Kong, Japonya, Kore ve Avustralya gibi ülkelerde tanıtılacağını gösteriyor. Ancak bunların hepsi Apple’ın tedarik zincirini yönetme ve ürünü daha geniş kitlelere ulaştırma becerisine bağlı. Her şey planlandığı gibi giderse Vision Pro’nun yıl sonuna kadar on farklı bölgede satışa sunulması bekleniyor.
Amerika kıtası:
- Amerika Birleşik Devletleri
- Kanada
Avrupa Kıtası:
- Birleşik Krallık
- Almanya
- Fransa
Asya kıtası:
- Çince
- Hong Kong
- Japonya
- Kore
Okyanusya:
- Avustralya